18 december 2019 | Alle Berichten

Regiowedstrijden voor onder- en bovenbouw 15 december'19

Zondag 15 december stond de plaatsing wedstrijden voor de onderbouw en bovenbouw turnsters 3de divisie op het programma.

Sydney en Maaike (Pupil 1 N3) begonnen met de wedstrijd !

Sydney is 11de geworden en Maaike 15 de

Bij de pupil 2 N3 turnde Zipporah een hele nette balk oefening op dit toestel behaalde ze het hoogste cijfer, in de meerkamp is zipporah op een 3de plaats geëindigd.

Kyra 21 ste en Alice op plaats 23.

Ook voor ( Jeugd 1 N4) Lesley een podium plaats zij mocht een zilveren medaille in ontvangst nemen , Juul op plaats 17 !

De regio wedstrijden voor de junior turnsters zijn goed verlopen ! Met hier en daar wat verbeter puntjes en die nemen we mee voor de volgende plaatsing wedstrijd . Noa en Anne scoorde allebei het hoogste cijfer op vloer! Voor dionne ook een overwinning zo hard getraind voor het bruggetje op balk en hiermee bleef ze op de balk staan ,ook haar nieuwe afsprong van brug salto halve draai lukte . Mette scoorde op sprong balk en vloer goed ! helaas wat puntjes laten liggen op brug . Anne eindigde op een 5 de plaats Noa 9de Dionne plaats 12 en Mette 16de !